FB

Metody terapeutyczne

Terapia Manualna

Koncepcja zajmująca się badaniem i leczeniem zaburzeń funkcjonalnych w układzie ruchu pacjenta. Rozbudowana diagnoza pozwala na wykrycie zmian strukturalnych narządów ruchu: mięśni, stawów, nerwów. Podczas leczenia stosuje się odpowiednie techniki mobilizacji stawów, neuromobilizacje struktur nerwowych, leczenie tkanek miękkich, a także medyczny trening funkcjonalny, który wpływa na stabilizację struktur i podtrzymywanie efektu terapeutycznego.

PNF

Koncepcja posiadająca własną filozofię i zasadę pracy z pacjentem, gdzie podstawowym celem jest praca nad funkcją, której pacjent potrzebuje. Jest to metoda usprawniania przyjazna, oparta na bezbolesnej pracy. Celem terapii jest przywrócenie wzorców ruchowych poprzez wykorzystanie techniki stabilizacji, rozluźnienie oraz technik uczących ruchu i koordynacji.

McKenzie

Własny sposób czynnościowego badania narządu ruchu oraz inne podejście lecznicze. Istotą metody jest system samodzielnego radzenia sobie z bólem. Pacjent, ruchem wykonywanym samodzielnie lub z pomocą terapeuty czynnie koryguje zaburzone struktury dysku. Celem strategicznym metody jest zmniejszenie liczby nawrotów poprzez wyuczenie prawidłowego wykonywania codziennych czynności.

Terapia manualna w podejściu osteopatycznym

Terapia pomaga w rozwiązywaniu wielu problemów związanych z zaburzeniami funkcjonowania układu nerwowo-mięśniowo-szkieletowego.

Masz problem natury:
  • ...ortopedycznej?
  • ...neurologicznej?
  • ...trzewnej?

Jesteś po operacji? Odczuwasz dolegliwości bólowe? Chcesz uwolnić stres? Prawidłowo oddychać? Zapraszamy?

Igłoterapia - suche igłowanie

Bezpieczny zabieg medyczny polegający na wkłuwaniu się tzw. suchych igieł w punkty bólowe/powięziowo-mięśniowe/.

• Szybko eliminuje ból!
  • Uwalnia nadmierne napięcie!
  • Zwiększa zakres ruchu w stawie!

Zabieg idealny dla każdej osoby odczuwającej nadmierne napięcie, odczuwającej dolegliwości bólowe w kręgosłupie, biodrach czy barkach. Świetnie sprawdza się w rozluźnieniu blizn pooperacyjnych!

Zawsze aktywne